به گزارش عاشق وب شرکت ˮمارکز اند اسپنسرˮ( Marks & Spencer) در حال همکاری با ˮمایکروسافتˮ است تا چگونگی تاثیر فناوری ˮهوش مصنوعیˮروی تجربه خرید کردن مردم را بسنجد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از تلگراف، فروشگاه "مارکز اند اسپنسر"( Marks & Spencer) که یک شرکت خرده فروشی انگلیسی و چندملیتی است و با در اختیار داشتن هزار و ۱۰ شعبه فروشگاه های پوشاک، موادغذایی و کالاهای لوکس در انگلیس و ۴۰ کشور جهان فعالیت می نماید، در حال همکاری با "مایکروسافت" است تا دریابد چگونه فناوری می تواند باعث بهبود در روند "خرید کردن" شود.
"استیو راو" مدیرعامل شرکت" مارکز اند اسپنسر" که به اختصار به "M&S" مشهور است اظهار داشت: ممکن است "هوش مصنوعی" باعث تغییری اساسی در روند صنعت خرده فروشی در انگلیس شود.
هم اکنون "مایکروسافت" در حال کار روی این فناوری است که ممکن است سبب حذف "صندوقداران" و خطوط پرداخت" از فروشگاه ها شود.
راو اظهار کرد، "M&S" به نخستین فروشگاه خرده فروشی دیجیتالی تبدیل خواهد شد.
وی افزود، ما می خواهیم در استفاده از فناوری و ارزش قائل شدن برای مشتریان، پرچمدار باشیم.
More Stories
براساس سیاست های متا؛ اینستاگرام کیفیت ویدیوهای کم بازدید را کاهش می دهد
گوگل با تقلید از اپل خصوصیت جدید اندروید را عرضه می کند
با ارائه روشهای سختگیرانه؛ کاخ سفید دستورالعمل استفاده از هوش مصنوعی برای ارتش را تعیین کرد