به گزارش عاشق وب شرکت هیوندای برای تبلیغ خودروی هیدروژنی ˮنکسوˮ(Nexo) ترفند جالب و خلاقانه ای را به کار گرفته است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، در اوایل سال جاری بود که شرکت خودروسازی “هیوندای” یک خودرو هیدروژنی به نام “نکسو”(Nexo) تولید کرد که شاسی بلند است و سوخت آن تماما از هیدروژن است که به جای دود، فقط آب و اکسیژن از خود منتشر می کند.
با وجود اینکه این خودرو دوستدار محیط زیست است، ولی تولید آن با کمبود زیرساخت های سوخت سلولی مناسب لغو می شود.
بنابراین چگونه می توان یک خودرو پاک را با محدودیت های فراوانی که دارد، تبلیغ کرد؟
به همین خاطر شرکت هیوندای برای تبلیغ این محصول تدبیر ویژه ای اندیشیده و از یک شناگر المپیکی کمک گرفته است.
در این تبلیغ خصوصیت منحصر به فرد خودرو “نکسو” نشان داده می شود. به نحوی که این شناگر درون یک حباب که به اگزوز “نکسو” متصل است، می دود.
هدف از این کار این است که هیوندای نشان دهد این خودرو کاملا پاک است و تنها آب و اکسیژن از خود منتشر می کند.
با وجود اینکه هیوندای تاکید کرده که خودرو ساخت آن تنها آب و ۹۹.۹ درصد اکسیژن تصفیه شده منتشر می کند، ولی با مرکز ملی پزشکی ورزشی اسپانیا همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که کل روند عملکرد خودرو بی خطر و امن است.
هیوندای می خواهد تا سال ۲۰۲۵، تا ۱۸ خودروی الکتریکی به بازارهای جهانی عرضه نماید و اعلام نموده است که هند منطقه ای کلیدی برای تمرکز این برند است. نکسو از پلت فرم هیوندای توسان بهره می برد و از مزایای آن هم بهره مند است. اما قدرت بیشتر و وزن کمتری نسبت به آن دارد.
سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید
More Stories
رگولاتوری اعلام کرد؛ رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
گوگل به اجبار کروم را می فروشد
قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی انویدیا بیش از اندازه داغ می شود