به گزارش عاشق وب درآمدهای شرکت چینی علی بابا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، شرکت چینی علی بابا اخیرا آمار و گزارش های مربوط به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر نموده که گویای رشد و افزایش ۴۰ درصدی در میزان درآمدهای این شرکت بزرگ چینی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸ است.
شرکت علی بابا که نمونه چینی شرکت آمریکایی آمازون است و به منظور رقابت و به چالش کشاندن آن وارد این عرصه شد. علی بابا (Alibaba) در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط وی تاسیس و افتتاح شد تا به فروش آنلاین محصولات گوناگون در سراسر جهان بپردازد.
طبق گزارش وب سایت Financial World، دنیل ژانگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت علی بابا، خاطرنشان کرده است که این گروه بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خویش را در سپتامبر جشن گرفته و به منظور گسترش و توسعه تجارت های بین المللی و درآمدزایی خود برنامه های طولانی مدتی دارد.
تعداد کاربران فعال محصولات این شرکت در بازار چین با ۱۹ میلیون افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به ۶۹۳ میلیون رسیده است
درآمدهای علی بابا با ۴۰ درصد افزایش به ۱۶.۶ میلیون دلار در سومین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده این در حالیست که جک ما، موسس و مدیرعامل این شرکت چند ماه قبل از سمت خود کناره گیری کرد.
سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید
More Stories
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران
رگولاتوری اعلام کرد؛ رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
گوگل به اجبار کروم را می فروشد