عاشق وب: یک شرکت خلاق توانسته است با عرضه یک سبد از خدمات متنوع، تحولی اساسی در حوزه فروش پوشاک آنلاین بوجود آورد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، حمیدرضا شیرازی ها، مدیرعامل این شرکت خلاق اظهار داشت: با مطالعه ای که در حوزه بازار پوشاک انجام دادیم، متوجه خلاهای جدی دراین زمینه شدیم. بر این اساس، یک تیم مطالعاتی در شرکت شکل گرفت تا بر روی نیازمندی های این حوزه کار و برمبنای آن، یک سامانه فروش را برنامه ریزی کنند.
ایشان سپس اضافه کرد: فروشگاه های آنلاین بسیاری با تاکید بر شبکه های اجتماعی شکل گرفته بودند که خدمات چندان باکیفیتی عرضه نمی کردند. بر این اساس، ما سعی کردیم تا با عرضه یک سبد خدماتی متنوع، رضایت مشتری را بعنوان یک اصل در کسب وکار در نظر بگیریم.
این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن تشریح خاصیت های فروش آنلاین در ایران اظهار داشت: با پایه گذاری برند شرکت ما تلاش هایمان سرعت بیشتری یافت. در این فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه متنوع به همراه کیف، کفش و شال و روسری عرضه می شود. کلیه مراحل تولید نیز شامل طراحی، خرید پارچه، نمونه دوزی، مارکتینگ و فرش نیز در این مجموعه انجام می شود.
وی ادامه داد: تنها مراحل برش و دوخت در خارج از مجموعه انجام می گیرد. برای احترام بیشتر به مشتری، با کاربر تماس گرفته می شود و تمام اندازه های وی، ستاندن می شود. همین طور ما خدمات امتحان لباس در درب منزل را نیز داریم.
شیرازی ها، ضمن توضیح بیشتر در مورد خدمات شرکت، اظهار داشت: بر طبق این خدمت، چند سایز لباس برای مشتری ارسال می شود و مشتری، با خیال آسوده در منزل لباس ها را امتحان می کند. سپس سایز مورد نظرش را انتخاب می کند.
به نقل از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق با تاکید بر اهمیت مشتری مداری، اظهار داشت: شرکت های خلاق در همه حوزه ها توانسته اند تحولی قابل توجه در کسب وکارهای سنتی ایجاد کنند. خدماتی که این شرکتها ارائه می دهند، سبب شده است که مشتری دیگر به خدمات بی کیفیت راضی نباشد و در نتیجه، کسب و کارهای سنتی نیز ناچار باشند که به شکل بهینه تری با مشتری تعامل داشته باشند.
منبع: عاشق وب
More Stories
مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران
رگولاتوری اعلام کرد؛ رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
گوگل به اجبار کروم را می فروشد