به گزارش عاشق وب شرکت فیسبوک با هدف درآمدزایی از قابلیت ویدئوهای کوتاه، تست تبلیغات در اینستاگرام ریلز را در هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز می کند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، در شرایطی که فعالیت سرویس ویدیویی تیک تاک از سال قبل در هند ممنوع گردید، فیسبوک تلاش می کند از محبوبیت خود در هند که بازار شبکه اجتماعی برخوردار از رشد پرشتابی است، بهره ببرد. این شرکت اعلام نمود می خواهد قابلیتهای دیگری مانند فراهم سازی امکان اشتراک گذاری ویدئوهای ریلز تولیدکنندگان محتوا در حساب فیس بوکشان را در هند آزمایش کند.
کارولین اورسون، نایب رییس گروه کسب و کار جهانی فیسبوک در مصاحبه ای اظهار نمود: معرفی تبلیغات نشان دهنده روند قوی رشد سرویس ریلز است.
فیس بوک اعلام نمود: به تبلیغات کنندگان اجازه می دهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند.
این بزرگترین اقدام فیسبوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران بر مبنای علایقشان استفاده می نمایند.
فیس بوک اعلام نمود در هفته های آینده تبلیغات استیکری برای فیسبوک استوریز عرضه خواهد نمود. برندها می توانند استیکرهایی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان محتوا آنها را در استوریهای خود قرار می دهند و اینفلوئنسرها سهمی از فروشی که از محل این تبلیغات حاصل شده است را دریافت خواهند کرد.
بر اساس گزارش رویترز، این توانایی بخشی از تلاش فیسبوک برای جذب تولیدکنندگان محتوایی است که از راه پلتفرمهایی مانند کلاب هاوس مستقیما از هواداران و طرفدارانشان پول دریافت می کنند.
منبع: weblover.ir
More Stories
رگولاتوری اعلام کرد؛ رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
گوگل به اجبار کروم را می فروشد
قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی انویدیا بیش از اندازه داغ می شود