آذر ۲, ۱۴۰۳

عاشق وب

سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید

روابط عمومی پیشگام اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان است

Rate this post

به گزارش عاشق وب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، از روابط عمومی ها بعنوان نخستین پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و اظهار داشت: تمام کمبودهای فرآیند فروش با پاسخگویی صحیح، سریع و بموقع روابط عمومی ها جبران می شود.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، ابراهیم محمودزاده- رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزشهایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه نمایند تبریک گفت.
وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه بعنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اظهار داشت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه های بازار، تکنولوژی، عملیات، بهره وری، هزینه و درآمد عرضه می شود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است.
محمودزاده در ادامه ضمن اشاره به نقش پررنگ و اثرگذار روابط عمومی ها در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان اضافه کرد: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست، وقتی در حال عرضه خدمات فنی و تکنولوژیکی در چارچوب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز، به مشتری القا می کنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در واقع درکل فرآیند فروش، همراه مشتری است.
ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهار نمود: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خویش را را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم عرضه می دهند و سرویسهای مبتنی بر خدمات را تولید می کند و تا تحویل به مشتری پیش می برند. در تمام این فرآیند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و پس از آن مسئولیت آنها هم تمام می شود، اما این روابط عمومی است که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خویش را از محصول اعلام می کند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تأمین نظر مشتری تا آخر را بر عهده دارد.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، او همینطور تصریح کرد: روابط عمومی بعنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزه های بیرونی شامل سیاسی، حوزه امنیتی، حوزه مشتریان، حوزه اجتماعی، حوزه های توسعه در روابط کشور و بین الملل باشد.

منبع: