آذر ۱, ۱۴۰۳

عاشق وب

سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید

به دلیل محتوای سواستفاده از کودکان؛ شرکتهای بزرگ از آگهی دادن به توئیتر انصراف دادند

Rate this post

عاشق وب: تعدادی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده همچون دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.
به گزارش عاشق وب به نقل از رویترز، چونکه آگهی های آنها کنار توئیت هایی در ارتباط با هرزنگاری کودکان ظاهر می شد. شرکتهای DIRECTV و Thoughtworks هم از توقف انتشار آگهی هایشان در توئیتر خبر دادند. طبق تحقیق جدید گروه «Ghost Data»، برندهای مختلف از والت دیزنی گرفته تا NBCUniversal و کوکاکولا تا یک بیمارستان مخصوص کودکان جزو ۳۰ شرکتی هستند که آگهی هایشان در پروفایل حساب های کاربری نمایش داده شد که حاوی لینک هایی به محتوای سواستفاده از کودکان بود. بعضی از توئیت های حاوی کلید واژه های مرتبط به «تجاوز» و «نوجوانان» کنار توئیت های تبلیغاتی شرکتهای بزرگ دیده می شد. در یک مثال توییتی تبلیغاتی برای کفش و زیورآلات در کنار توئیتی هرزنگارانه در رابطه با نوجوانان انتشار یافته بود. دیوید مادوکز رئیس برند کول هان در اینباره می گوید: ما وحشت کردیم. یا توئیتر باید این چالش را برطرف کند یا ما آنرا به هر روشی که بتوانیم برطرف می نماییم و این امر شامل نخریدن تبلیغ از توئیتر هم می شود. «سلست کارزول» سخنگوی توئیتر در اطلاعیه ای اعلام نمود: این شرکت به هیچ وجه هرزنگاری کودکان را قبول نمی کند و مشغول سرمایه گذاری منابع مالی برای حفظ ایمنی کودکان همچون استخدام کارمندان جدید برای تعیین سیاست و اجرای چاره هایی جدید است. همینطور به قول او توئیتر از نزدیک مشغول همکاری با مشتریان تبلیغاتی و شرکایش است تا گام هایی برای جلوگیری از این وضعیت اتخاذ کند.