به گزارش عاشق وب، مدیران شرکت ˮمتا پلتفرمزˮ از ترس اینکه این شرکت قادر به رعایت کامل مقررات جدید اتحادیه اروپا در رابطه با کارزارهای آنلاین نباشد، سرگرم بحث در رابطه با ممنوعیت تبلیغات سیاسی در این منطقه هستند.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت: قانونگذاران اتحادیه اروپا در فوریه توافق کردند مقررات درباب تبلیغات سیاسی هدفمند را برای مقابله با انتشار اطلاعات گمراه کننده در زمان انتخابات، سخت گیرانه کنند. مقررات پیشنهادی، غولهای فناوری آمریکایی را ملزم می کند اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلیغات سیاسی هدفمند در پلت فرم های خود، فراهم آورند و در صورت نقض این مقررات، معادل چهار درصد از گردش مالی جهانی خود، جریمه خواهند شد.
فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: مدیران متا از این نگران هستند که تعریف تبلیغات سیاسی، تحت برنامه های اتحادیه اروپا، به حدی گسترده خواهد بود که نپذیرفتن همه تبلیغات سیاسی پولی در سایتهای این شرکت، گزینه راحت تری خواهد بود.
بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون اروپا دسامبر گذشته به متا اخطار داد که با مختل کردن رقابت در بازارهای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین و سوءاستفاده از موقعیت برترش، قوانین ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا را نقض کرده است.
More Stories
رگولاتوری اعلام کرد؛ رشد تعداد مشترکین و ضریب نفوذ خدمات ارتباطی
گوگل به اجبار کروم را می فروشد
قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی انویدیا بیش از اندازه داغ می شود