به گزارش عاشق وب، دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸)، بازدید نمود.
به گزارش عاشق وب به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران درحال برگزاری است، از دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، میزبانی کرد. وزیر ارشاد در جریان این بازدید با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شد و پیرامون کارهای مشترک نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با صنایع فرهنگی و سرگرمی، گفتگو کرد. اسماعیلی با بیان این مساله که بازار دیجیتال API ایرانسل، می تواند در سامانه های در رابطه با بلیط فروشی زیرمجموعه وزارت ارشاد به کار گرفته شود اظهار داشت: کارهای ایرانسل برای ایجاد سبک زندگی دیجیتال در بین مردم، سبد کاملی است که میتوان از این ظرفیت ها برای بسط خدمات دیجیتال در اعتلای فرهنگ و هنر هم بهره گرفت. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه ۵G است و بازدید کنندگان می توانند کاربست های (usecase) مختلف ۵G را با ایرانسل تجربه کنند. همچون خدمات و محصولات عرضه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، میتوان به معرفی خدمات قابل عرضه بر بستر تازه ترین فناوری های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب وکارها (FTTx) اشاره نمود. همینطور تازه ترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان عرضه می شود. خدمات دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقه مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می شود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلت فرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلت فرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است. بخش کسب وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بی سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسب وکارها، شبکه اختصاصی ۵G برای کسب وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان ها و شرکت ها عرضه می کند. عرضه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط ایرانسل جهت استفاده در قسمت های منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها، همچون سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخش های غرفه ایرانسل است. شرکت ویستا، بازوی سرمایه گذاری ایرانسل در کسب وکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است. همینطور بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکت های زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد. ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیمکارت، گوشی تلفن همراه و انواع مودم را عرضه می کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان در رابطه با تجربه کاربری شان پاسخ می دهند. همینطور در این بخش، خدمات گفت و گوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا هم عرضه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسب وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری مداری، رونمایی می شود. بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، عرضه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی است و علاقه مندان می توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، در رابطه با موضوعات مورد تمرکز ایرانسل همچون پایداری کسب وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفتگو کنند. بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می توانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتگو کنند و با آخرین فرصت های شغلی ایرانسل آشنا گردند. معرفی بخش های مختلف مجموعه ایرانسل لبز همچون مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات هم از دیگر بخش های غرفه ایرانسل است. همینطور در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفتگو با شرکت های مختلف تولید کننده داخلی است تا در حوزه بومی سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد. در ایام برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهم نامه با سازمان ها و کسب وکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در قسمت ویژه ای، کارگاه هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه نویسی، فناوری های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می نماید. همینطور ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در ایام نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش های اکوسیستم نوآوری ایران در چارچوب پنل ها و سخنرانی ها انجام می شود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانی های تخصصی ای را در مطالبی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین تک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار می نماید. «اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ هم میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است. ایرانسل نخستین اپراتور عرضه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خویش را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازدیدکنندگان و علاقه مندان معرفی می کند.
منبع: عاشق وب
More Stories
از سوی اپسکو و دانشگاه های چین؛ فراخوان بورس تحصیلی در حوزه فضا
یک ایرانی مدیر ارشد مالی ایکس شد
معرفی و بررسی انواع فلزیاب