آذر ۱, ۱۴۰۳

عاشق وب

سایتی برای دوستداران وب. اخبار روز فناوری اطلاعات را در سایت عاشق وب دنبال کنید

ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

Rate this post

به گزارش عاشق وب، ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، روز گذشته ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار گردید. در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین عرضه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از نظر رعایت اخلاق در کسب و کار، تفاوتی بین مصرف کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب و کار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی گردد. معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هم ضمن اشاره به اهمیت رضایت و پشتیبانی از مشتری اظهار داشت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه های تازه و سخت گیرانه در کنار افکارسنجی، تلاش بر ایجاد انگیزه های جدید، در کنار تشویق بنگاه های اقتصادی داشتیم. فرهیدزاده اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی بر مبنای چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات بعد از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می گیرند و نتایج ارزیابی، نشان داده است که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل گشته است. این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و عرضه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و عرضه دهندگان خدمات در جهت عرضه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل بموقع و عرضه مطلوب خدمات بعد از فروش و تشویق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می گردد. ارزیابی و انتخاب بنگاه های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر مبنای شاخص ها و مفاد مندرج در آئین نامه اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان صورت می گیرد و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آنها، بیشتر از دوره های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین مبنا در بیست ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت واجد شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت واجد شرایط تندیس نقره ای، ۲ شرکت واجد شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت واجد شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره ای را دریافت کرد. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

منبع: