به گزارش عاشق وب، ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.
به گزارش عاشق وب به نقل از ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، روز گذشته ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار گردید. در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین عرضه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از نظر رعایت اخلاق در کسب و کار، تفاوتی بین مصرف کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب و کار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی گردد. معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هم ضمن اشاره به اهمیت رضایت و پشتیبانی از مشتری اظهار داشت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه های تازه و سخت گیرانه در کنار افکارسنجی، تلاش بر ایجاد انگیزه های جدید، در کنار تشویق بنگاه های اقتصادی داشتیم. فرهیدزاده اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی بر مبنای چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات بعد از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می گیرند و نتایج ارزیابی، نشان داده است که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل گشته است. این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و عرضه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و عرضه دهندگان خدمات در جهت عرضه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل بموقع و عرضه مطلوب خدمات بعد از فروش و تشویق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می گردد. ارزیابی و انتخاب بنگاه های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر مبنای شاخص ها و مفاد مندرج در آئین نامه اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان صورت می گیرد و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آنها، بیشتر از دوره های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین مبنا در بیست ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت واجد شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت واجد شرایط تندیس نقره ای، ۲ شرکت واجد شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت واجد شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره ای را دریافت کرد. ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.
منبع: weblover.ir
More Stories
گوگل به اجبار کروم را می فروشد
قدرتمندترین تراشه هوش مصنوعی انویدیا بیش از اندازه داغ می شود
هوش مصنوعی برای مقاصد عمومی هدف جدید قانونگذاران اروپایی